Klacht Phone House: krijgt de oude iPhone niet terug na mondelingen toezegging

Arnold Gresnigt

Geachte heer/mevr. Ik heb een Samsung gekocht bij Phone House Raalte en heb mijn oude iPhone ingeleverd en kreeg daar €16 voor terug en heb daar voor getekend.
later bedacht ik mij en heb de Phone House gebelt dat ik de oude iPhone toch terug wilde hebben. Ze belde terug dat ik hem op woensdag 27-3-2013 op kon komen halen en dan €16 moest betalen. ik zij nog dat ik er wel had voor getekent maar dat was geen probleem. Nu komen we op woensdag 27-3-2013 de oude iPhone op halen en kregen hem niet mee. Ze zeiden dat ze hem niet mee konden meegeven omdat ze hem niet uit hun systeem konden halen. we konden praten wat we wilden maar kregen hem niet mee. Ik hoop dat U een oplossing weet? In afwachting teken ik,
Arnold Gresnigt
De Heerd 25 Raalte

Het terug krijgen van mijn oude iPhone

Phone House
    Geachte meneer Griesnigt,Bedankt voor uw reactie. Via deze weg wil ik u meedelen dat wij uw klacht in behandeling hebben genomen. Wij komen via dit kanaal zo spoedig mogelijk terug met een reactie.Met vriendelijke groet,Phone House webcare,Peter.
    Phone House
    Geachte meneer Gresnigt,Bedankt voor uw reactie. Helaas kunnen wij u uw oude toestel niet meer terugbezorgen. U heeft getekend voor een inruilbedrag van €16 en dat bedrag heeft u ook ontvangen.Aangezien wij u wel wat extra service willen verlenen kunnen wij u een waardecheque ter waarde van €20 aanbieden uit coulance. Deze waardecheque kunt u in onze winkels besteden.Ik hoor graag of u hier mee akkoord gaat.Met vriendelijke groet,Phone House webcare,Peter.
    Phone House
    Geachte heer Gresnigt,Bedankt voor uw reactie. Helaas blijven wij bij ons standpunt dat we u niet verder kunnen compenseren dan de door ons aangeboden waarde cheque. Graag willen wij u attenderen op het feit dat de waarde cheque aangeboden is uit coulance en daarnaast ook nog eens hoger is dan het bedrag dat u in eerste instantie voor uw iPhone heeft ontvangen. Met vriendelijke groet,Phone House webcare,Peter.
    Phone House
    Geachte heer Gresnigt,Helaas kunnen wij hier niet mee akkoord gaan. Zoals eerder aangegeven bieden wij u een waardecheque aan uit coulance. Daarnaast heeft u via een procedure waarmee u akkoord bent gegaan ook een vergoeding ontvangen voor uw oude toestel. Wij kunnen u dus niet meer aanbieden dan de desbetreffende waardecheque van 20 euro. Met vriendelijke groet, Phone House webcare, Peter.
    Phone House
    Geachte heer Gresnigt,Wij hebben zojuist de waardecheque opgestuurd.
    Indien u de cheque heeft ontvangen hopen we dat we de zaak als afgehandeld kunnen beschouwen.Met vriendelijke groet,Phone House webcare,
    Peter.

Ook een klacht indienen over Phone House?