Klacht Phone House: Langdurig wachten op reparatie telefoon

Gerrit

Heb nu 2 ½ jaar een abonnement met telefoon bij Vodafone via The Phone House. Heb nu een Samsung Galaxy S6 met een verzekering via hun bij The Geek Squad.
Nu zit er een barst in mijn telefoon scherm en ben ik naar de winkel gegaan om deze te laten repareren.
Eenmaal bij de winkel zeggen ze dat het repareren van het scherm een maand duurt omdat het druk is en samsung geen schermen meer levert...
Ben daarom weer naar huis gegaan omdat ik dit toch echt veel te lang vind duren.
Want betaal maandelijks al een behoorlijk bedrag voor de verzekering en een bedrag voor mijn abbonement, en dan komt er ook nog een behoorlijk bedrag eigen risico bovenop... dan wil ik hem geen maand missen...

Ik wil weten waarom dit allemaal zolang moet duren, want een maand wachten is toch echt wel lang, want ik verwacht als verzekerde toch wel goede service en dat me telefoon snel wordt gerepareerd.. want daarvoor betaal ik maandelijks.

Ik hoop dat ik een eventuele compensatie kan krijgen voor het eventuele wachten.

Gerrit
    Wordt hier jog reactie op gegeven?

Ook een klacht indienen over Phone House?

2. Stuur een juridische brief