Klacht Phone House: Medewerkers die mij niet willen helpen

Nihed

Beste Heer/Mevrouw,

Ongeveer 3 maanden geleden heb ik mijn Iphone ingeleverd bij de PhoneHouse aan de FerdinandBolstraat voor reparatie. Ik heb mijn telefoon ingeleverd zonder valschade en heb daarvan ook een bewijs gekregen van de winkel. Paar dagen later zegt het Harmonyservicecenter dat mijn telefoon niet binnen de concumentrecht valt omdat het probleem door valschade zou zijn veroorzaakt. Ze wilden dus dat ik 400 euro zou betalen voor reparatie of ik kon mijn telefoon terug nemen zonder reparatie. Toen heb ik gevraagd of ze het nader wilde onderzoeken want ik wist zeker dat ik geen valschade had en de winkel gaf mij ook gelijk. 3 maanden later verteld de winkel mij dat ze niks voor me kunnen betekenen omdat er stof is gevonden in het barstje(valschade) , ik vroeg me af hoe lang ze dit al wisten, waarop ene Ahmed reageerde dat hij het al wist 3 weken na het inleveren van mijn telefoon.
Waarom ik jullie hulp inschakel?
Ik wil graag mijn contract bij PhoneHouse per direct beëindigen en een vorm van kostenvergoedingen. Zelfs als ik niet kan bewijzen dat ik geen valschade had, dan wil ik alsnog dat de winkel aan de ferdinandbolstraat mij een vorm van kostenvergoeding aanbiedt voor hun slechte service. Het is belachelijk dat ik mijn telefoon voor 3 maanden kwijt was zonder enige resultaat en dat zij zich zo onklantvriendelijk naar mij gedragen. Vandaag werd mij bijvoorbeeld verteld dat ik zelf lekker mocht gaan bellen naar het reparatiebedrijf en ook belde zij mij maar steeds niet terug. Ik had ook een aangetekende brief naar het hoofdkantoor gestuurd, ik heb helaas nog steeds geen reactie van het hoofdkantoor. In de bijlage vindt u de brief.
Hopelijk kunt u mij helpen.

Met vriendelijke groeten,
Nihed Harrak