Opgelost door Phone House: na directe teruglevering aankoop, geen geld terug

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 76703
Gebruiker
A.M.A.H. Goes
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 8 augustus 2014 kocht ik in de winkel van the Phone House te Zeist een smartphone, samen met mijn vriendin. Ik wilde haar die cadeau doen. Mijn vriendin wilde een speciaal type dat ze ook aan de verkoper heeft gezegd. Alleen die. Hij zocht een type uit. Samen met de verkoper het toestel gereed gemaakt voor gebruik. Op het moment dat ik aan het pinnen was, kwam mijn vriendin er achter dat het niet het type was dat ze had aangewezen en dat de prijs ook niet klopte. De transactie was al voltooid (€ 445,-). Direct heeft het winkelpersoneel geprobeerd een autorisatie tot terugbetaling te vragen ,wat niet lukte. Ik zou volgens hen een week of twee moeten wachten voordat het bedrag kon worden teruggestort op mijn rekening. Niet terugbetaald. Ik ben een paar keer teruggegaan naar de winkel, de laatste keer 5 september. Het zou dezelfde week worden betaald. Nu op 19 september nog steeds niets.

De oplossing

The Phone House moet mij € 445,05 terugbetalen.
Het product is direct in de winkel teruggegeven en ik wil het bedrag zsm teruggestort krijgen op mijn rekening.

2 reacties

  1. Auteur
    Phone House
    Datum
    Beste Annemiek, Wij betreuren het feit dat het zo lang heeft geduurd alvorens het bedrag is teruggestort. Ik heb dit bij onze financiële afdeling bekeken en zij hebben op 15 September jl. een betaling voldaan naar jou. Met vriendelijke groet, Phonehouse Webcare
  2. Auteur
    A.M.A.H. Goes
    Datum
    ik heb op 22 september het bedrag op mijn rekening terug ontvangen. Ruim zes weken na de gebeurtenis. Begrijp niet waarom dat zo lang moest duren.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A.M.A.H. Goes
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Phone House?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen