Klacht Phone House: nieuwe iphone 6s kapot krijg refurbished toestel terug binnen 10 dagen

kim

Ik heb een nieuwe iphone 6s aangeschaft bij de phonehouse en deze ging binnen 10 dagen kapot. Deze kon niet omgeruild worden in de winkel, dit had binnen 7 dagen gemoeten. Dus deze werd gerepareerd zeiden ze maar deze is "omgeruild". Echter geeft een EMEI checker online aan dat dit toestel al bijna 7 maanden oud is en refurbished is terwijl mijn eigen toestel slechts 3 maanden oud was vanaf de productiedatum.

Ik vind het belachelijk dat ik 700 euro betaal voor een nieuw toestel en er een tweedehandse voor terug krijg waarvan de batterij waarschijnlijk al een mindere levensduur gaat hebben. Een refurbished toestel kost minder dan een nieuw toestel in aanschaf. Als ik een refurbished toestel had willen hebben had ik deze wel meteen besteld.

Ik heb mijn klacht ook naar de phonehouse gestuurd en het in de winkel gemeld maar zij doen hier niks mee volgens het winkelpersoneel.

Ik wil of dat mijn eigen toestel gemaakt word, dan weet ik zeker dat vooral de batterij zo goed als ongebruikt is. Of dat er een nieuw toestel word gegeven aangezien dit een productiefout is geweest die na 10 dagen tot uiting kwam.

Ook een klacht indienen over Phone House?