Klacht Phone House: Nooit meer naar de phonehouse!

Klachtnummer
# 24104
Gebruiker
Christiaantje85
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ik heb ongeveer 7 weken geleden mij telefoon ingeleverd ter reparatie van mijn scherm (zat een barst in na val) dit valt buiten de garantie dus ik wist dat ik hier voor moest betalen... altijd goedkoper als een nieuwe dus ik heb aangegeven dat ze hem direct mochten maken zonder dat ze eerst mij een prijs opgave hoefde te geven zodat ik mijn telefoon sneller terug zou hebben.

Er was een richt lijn van ongeveer 2 a 3 weken dat het zou duren, na 18 dagen heb ik gebeld wat de status was ik kreeg als antwoord dat ze na 7 dagen een prijsopgave hebben gehad van €278,- voor de reparatie en dat er nog niets is gedaan.

Dat vond ik al erg jammer om te horen maar communicatie fout is niets aan te doen, kan gebeuren. Na nog eens 2 weken kreeg in een telefoontje dat hij klaar was. Ik terug telefoon gehaald en helemaal blij.

Na 2 dagen kom ik er achter dat de front-speaker in mijn display niet werkt, wanneer ik bel kan ik wel over de speaker of via een headset bellen maar niet via de gebruikelijk

De oplossing

Een toestel dat wel functioneerd

5 reacties

  1. Auteur
    Phone House
    Datum
    Geachte heer Beekhuizen,Bedankt voor uw bericht. Wij gaan uw zaak in behandeling nemen en kijken wat wij kunnen doen om uw onvrede weg te nemen.Met vriendelijke groet,Phone House webcare,Peter.
  2. Auteur
    Phone House
    Datum
    Geachte heer Beekhuizen,Het toestel is inmiddels hersteld en naar de winkel retour gestuurd.Met vriendelijke groet,
    Phone House webcare,
    Peter.
  3. Auteur
    Phone House
    Datum
    Geachte heer Beekhuizen,Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met onze aangeboden service. Aangezien wij service hoog in het vaandel hebben willen wij u een waardecheque ter waarde van 20 euro aan bieden. Die cheque kunt u besteden in onze winkels zodat u ons op onze kosten een tweede kans kunt geven.Met vriendelijke groet, Phone House webcare,Peter.
  4. Auteur
    Phone House
    Datum
    Geachte heer Beekhuizen,Bedankt voor uw reactie. Wij sturen de waardecheque naar de adresgegevens die wij hebben van uw moeder.Wij willen u nogmaals bedanken voor het ons gunnen van een tweede kans.Met vriendelijke groet, Phone House webcare,Peter.
  5. Auteur
    Phone House
    Datum
    Geachte heer Beekhuizen,De waardecheque is verstuurd.Met vriendelijke groet,Phone House webcare,Peter.

Ook een klacht indienen over Phone House?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen