Klacht Phone House: Phone House komt belbelofte niet na, reageert niet op brief en op mail

Suus van Tilburg

Mijn klachten:
- The Phone House levert een ondeugdelijk apparaat dat stukgaat binnen de garantieperiode en komt niet met een oplossing.
- The Phone House belooft diverse malen mondeling en schriftelijk contact met me/ons op te nemen maar doet dat niet, noch per mail, noch per telefoon.

Toelichting:
Het toestel van mijn zoon is binnen de garantieperiode stukgegaan buiten zijn schuld (geen vochtschade, geen sticker verwijderd, niet opengemaakt).
Een medewerker van The Phone House heeft me deze zomer beloofd te bellen met een oplossing voor het defecte toestel (binnen garantieperiode) van mijn zoon. Dat heeft hij niet gedaan. Daarna heb ik in oktober geschreven en gemaild maar The Phone House, maar geen enkele reactie gekregen. Het enige wat ik heb ontvangen is een mail van The House : "Wij streven ernaar uw e-mail zo spoedig mogelijk te beantwoorden."

Mijn zoon zit inmiddels een half jaar zonder mobiele telefoon, met alle vervelende gevolgen van dien.

Vervangend toestel of geld (aankoopbedrag) terug en een redelijke compensatie voor het ongemak van een half jaar geen mobiele telefoon.

Phone House
    Beste F.J. van Tilburg, Wij betreuren het feit dat je reparatie niet naar wens is verlopen, uit ons systeem blijkt dat de toestel is gerepareerd op 16-07-2014 en hierbij ook uitgebreid is getest. Je toestel ligt op dit moment in ons filiaal waar deze ter reparatie is aangeboden. Ik wil je adviseren om dit filiaal te bezoeken. Mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Phonehouse Webcare
    Suus van Tilburg
    Uw informatie is helaas niet juist. Ik ben in augustus bij het filiaal geweest, maar daar ligt het toestel en het is nog altijd stuk en niet gerepareerd. Iemand van het filiaal heeft me beloofd terug te bellen met een oplossing, maar dat is niet gebeurd. Ik ben alle vertrouwen kwijt in dat filiaal en richt me daarom tot u. Graag verneem ik uw oplossing.
    zou me bellen maar

Ook een klacht indienen over Phone House?