Klacht Phone House: phonehouse in gebreken; abonnement niet afgesloten en telefoon niet leverbaar

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 182805
Gebruiker
Afke
Datum
1 reactie

Details

De klacht

3 mnd geleden een Samsung Galaxy S5 Neo besteld, icm een abo bij BEN. Binnen enkele dagen ontving ik de SIMkaart. Helaas liet de telefoon op zich wachten Ik hoorde hier echter niets over van Phonehouse. Na 3 weken zelf gebeld; telefoon was tijdelijk niet leverbaar, ik moest even geduld hebben. Na enkele weken weer gebeld en gemaild, steeds werd mij gevraagd nog even geduld te hebben. Na nog een week weer gebeld, telefoon zou niet meer geleverd worden, ik moest een ander toestel uitkiezen, een goedkoper, toestel, b-keuze. Zelfde avond teruggebeld, en werd mij verteld dat de telefoon toch nog weer geleverd zou worden. 2 weken later, nog geen telefoon of bericht, dus weer gebeld. Helaas, telefoon zou niet meer komen. gemaild en aangegeven dat ik alleen akkoord ga met een vergelijkbaar toestel, hierop is mij korting gegeven op een Galaxy S6. dag later binnen, evenals de factuur voor de bijbetaling. Simkaart geplaats, geen netwerk. Gebeld naar BEN, abo niet geactiveerd door phonehouse

De oplossing

Creditering van bijbetaling S6 ivm vele fouten en nalatigheden phonehouse. Zo snel mogelijk SIMkaart welke wel actief is bij BEN. En ik ga niet akkoord met slappe fb berichten van Phonehouse met het "geweldige advies" de simkaart te activeren via een link. Ik heb namelijk van BEN vernomen dat het door Phonehouse.nl niet goed is aangemeld.

1 reactie

  1. Auteur
    Afke
    Datum
    geen reactie van phonehouse, maar had niet anders verwacht, ontzettend slecht bedrijf en een nog slechtere klantenservice. ik raad iedereen sterk af daar een telefoon te kopen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Afke
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry