Klacht Phone House: polis Geek Squad

Klachtnummer
# 125751
Gebruiker
sjaak
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Toen ik een mobiel abonnement afsloot bij Phone House gaven ze daar een half jaar gratis verzekering bij. Dat vond ik prima maar gaf meteen aan zelf die verzekering niet nodig te vinden. Dus dat dit automatisch beëindigd moest worden zonder dat ik daar actie voor hoefde te nemen. Dat is niet gebeurd en schrijft Phone House doodleuk steeds € 40,- af voor Geek squad lifeline. Heb er niet zo goed opgelet dus dat is al aantal keren gebeurd.
Wat moet gebeuren is:
- dat Phone house deze onterecht geïncasseerde bedragen terugstort.
- dat Phone house stopt om op deze sneaky manier "klanten" te benadelen

De oplossing

Terug betalen onterecht betaalde premies

0 reacties

Ook een klacht indienen over Phone House?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen