Klacht Phone House: prijzen in winkels anders dan op de site staan vermeld

Klachtnummer
# 183047
Gebruiker
janencarla
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik zag op de site een samsung j5 , omdat mijn zoon een abbo nodig heeft en ik en mijn dochter aan een verlenging toe zijn dachten we een "abbo"en internet/tv van kpn compleet te nemen .
Omdat de samsung j5 niet online op voorraad was kreeg ik de optie "op voorraad in de winkel" en zagen we dat hij op voorraad was in de vestiging in HAAKSBERGEN .
bij binnenkomst stond er al een medewerker te roken (op zich al vreemd in een winkel) en werden door een medewerker "geholpen" en we hebben gezegd dat we een abbo wilden hebben en een samsung j5 , en daar ging het mis !! ik zei tegen de medewerker dat de prijs niet klopte met wat er online op de site stond vermeld . ik werd gelijk afgesnauwd met dat ze een fransaise waren en de prijzen zelf bepaalden .

Op de site staat" af te halen in de winkel" , maar als je bij de winkel komt dan betaal je meer !
Het is dus valse informatie !

De oplossing

De site aanpassen zodat je weet dat je in de winkel veel meer gaat betalen !

0 reacties