Klacht Phone House: Retour geld na annuleringbesteling wegens niet leverbaar 3 week geleden!

Klachtnummer
# 192415
Gebruiker
Melissa
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 12 oktober een telefoon besteld. Via de winkel kwam ik er op 13 oktober achter dat deze niet te leveren was en is de telefoon geannuleerd. Op al mijn 25 mails is niet gereageerd, gestuurd aan zowel phonehouse als typhone. Van de 100 keer dat ik gebeld heb, 10 keer iemand gesproken die nogmaals een bericht gestuurd heeft aan de financiële administratie. Inmiddels 3 week verder, in tussentijd ook via facebook en twitter geen reacties ontvangen. Ook heeft de winkel in Coevorden de annulering ingezet!! Mijn status online blijft staan op product aangevraagd!. Ik heb inmiddels een nieuw toestel aangeschaft. Een jurist is ook inmiddels ingeschakeld via de rechtsbijstandverzekering.
Er wordt niet gecommuniceerd tussen de klantenservice en andere afdelingen. En erg jammer dat de winkels losstaan van de webshops en ook niks kunnen betekenen.

De oplossing

Geld voor het weekend retour!!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Phone House?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen