Klacht Phone House: Samsung S7 Edge defect na 10 dagen Online besteld

Gerlof

Op het scherm zijn dode pixels waarneembaar en als je een foto maakt zit er een zwarte vlek op de foto.
Contact gehad met de Phonehouse deze vertelde mij dat ik naar de Phonehouse winkel kon gaan om hem om te ruilen omdat ik nog binnen 14 dagen ben ivm mijn herroepingsrecht. Voordat ik naar de winkel ben toe gegaan heb ik eerst telefonisch contact opgenomen en de desbetreffende persoon vertelde mij dat ik eerst naar de Samsung store moest gaan!
Dus ik ben bij de Samsung store geweest en daar werd mij verteld dat het termijn van een "DOA" was verstreken dit termijn is namelijk 7 dagen. Zij gaven mij als optie om de telefoon te laten repareren ik ging hier niet mee akkoord want een toestel van 799,- hoort niet binnen 10 dagen defect te zijn.
Nadat ik hier was geweest weer richting huis maar het zat me toch niet lekker wederom de Phonehouse gebeld en hier werd mij verteld dat hij omgeruild moest worden ik weer terug maar helaas was dit niet mogelijk.

Nadat ik letterlijk van het kastje naar de muur ben gestuurd totaal 3 uur bezig geweest met het rijden vanaf huis naar de stad plus bezoeken van de Samsung store en Phonehouse heb ik uiteindelijk de telefoon retour gestuurd omdat dit binnen 14 dagen is ivm herroepingsrecht.

Ik heb hiervoor onnodig kosten gemaakt zoals brandstofkosten en parkeergeld.

Van de Phonehouse verwacht ik dat er op zeer korte termijn een nieuwe telefoon bij mij wordt bezorgd.

Voor alle tijd en moeite die ik er in heb gestoken en het verkeerde advies wat de klantenservice van de phonehous heeft gegeven zou ik graag een vergoeding willen hebben in de vorm van een cadeaubon of iets dergelijks

Ook een klacht indienen over Phone House?