Klacht Phone House: Slechte service bij storing met telefoon
Details
Klacht
In november Samsung telefoon gekocht + T-mobile abonnement, Phone House Eindhoven.Bij aanschaf geinformeerd of bellen in en vanuit het buitenland uit de bundel was, dat was zo.
Bij gebruik bleek dat ik steeds geen bereik had, kosten bij gebruik buitenland kwamen bovenop abonnement. Terug naar winkel, uitgebreid testen, nieuwe sim kaart. Problemen bleven aanhouden. De informatie over gebruik buitenland bleek onjuist, jammer dan voor mij. Klacht gemaild (policy Phone House is telefonisch niet bereikbaar te zijn), excuses, geen oplossing. Toestel kan opgestuurd worden, risico als men niets kan vinden is voor mij, toestel omruilen wil men niet, contract ontbinden kon niet. Men biedt 50 euro "uit coulance". Intussen een prepaid toestel aangeschaft om toch bereikbaar te zijn en ben nu zelf alle vinkjes op toestel aan het uitproberen waar de fout zit. Zelf bij T-mobile onderzoek laten doen naar storing, was er niet. Op laatste mail 4 wkn geleden is niet meer gereageerd.
Gewenste oplossing
Ik wens ontbinding van mijn contract en schadeloosstelling voor de kosten die ik maandelijks maak en gemaakt heb vanaf nov 2013 (gemiddeld 45,- pm ivm extra kosten buitenland).Excuses en spijtbetuigingen van The Phone House heb ik inmiddels voldoende, nu nog een oplossing. Indien gewenst zijn mijn mails aan PH beschikbaar.
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.