Klacht Phone House: Slechte service bij storing met telefoon

Klachtnummer
# 61360
Gebruiker
MH
Datum
2 reacties

Details

Klacht

In november Samsung telefoon gekocht + T-mobile abonnement, Phone House Eindhoven.
Bij aanschaf geinformeerd of bellen in en vanuit het buitenland uit de bundel was, dat was zo.
Bij gebruik bleek dat ik steeds geen bereik had, kosten bij gebruik buitenland kwamen bovenop abonnement. Terug naar winkel, uitgebreid testen, nieuwe sim kaart. Problemen bleven aanhouden. De informatie over gebruik buitenland bleek onjuist, jammer dan voor mij. Klacht gemaild (policy Phone House is telefonisch niet bereikbaar te zijn), excuses, geen oplossing. Toestel kan opgestuurd worden, risico als men niets kan vinden is voor mij, toestel omruilen wil men niet, contract ontbinden kon niet. Men biedt 50 euro "uit coulance". Intussen een prepaid toestel aangeschaft om toch bereikbaar te zijn en ben nu zelf alle vinkjes op toestel aan het uitproberen waar de fout zit. Zelf bij T-mobile onderzoek laten doen naar storing, was er niet. Op laatste mail 4 wkn geleden is niet meer gereageerd.

Gewenste oplossing

Ik wens ontbinding van mijn contract en schadeloosstelling voor de kosten die ik maandelijks maak en gemaakt heb vanaf nov 2013 (gemiddeld 45,- pm ivm extra kosten buitenland).
Excuses en spijtbetuigingen van The Phone House heb ik inmiddels voldoende, nu nog een oplossing. Indien gewenst zijn mijn mails aan PH beschikbaar.

2 reacties

  1. Auteur
    Phone House
    Datum
    Geachte mevrouw Hertroijs, Uw klacht is eerder in behandeling genomen waarbij mijn collega u een voorstel heeft gedaan om 50 euro te vergoeden ter compensatie van uw ongemak. U bent hiermee akkoord gegaan en wij hebben hierbij uw klacht als opgelost beschouwd.Met vriendelijk groet, PhoneHouse Webcare
  2. Auteur
    MH
    Datum
    Beste Phone House, ik beschouw mijn klacht geenszins als zijnde afgehandeld. U houdt mij maanden aan het lijntje zonder in te gaan op voorstellen om de klacht op te lossen, u komt niet met een constructief alternatief. Na al deze mailwisseling en doorsturen naar zgn de juiste afdeling was ik weer terug bij de eerste call centre medewerker. Uit ongenoegen heb ik toen de 50 euro geaccepteerd als een eerste stap. Naast het financiële aspect stoort mij het niveau van uw service level bijzonder.

Ook een klacht indienen over Phone House?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen