Klacht Phone House: Sony Experia Z3

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 152305
Gebruiker
Rebafin
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op website van Phonehouse wordt de Sony Xperia Z3 ( geen Doa) aangeboden voor € 339,-. Af te halen in een van de aangesloten en met naam genoemde 14 winkels. Ik heb dit toestel in Heerenveen besteld op uw site en ben daarbij een betalingsverplichting aangegaan volgens uw reserveringssite. Omdat het toestel tot nu toe niet geleverd is, heb ik gebeld met het nummer op de betreffende site. Die stuurden mij door naar het hoofdkantoor. Daarmee gebeld en die adviseerden mij om een mail te sturen naar de klantenservice. Ondanks herhaalde vraag om reactie tot op heden geen enkele reactie ontvangen. Ik wil graag van u binnen 14 dagen een reactie over de manier waarop ik aan het toestel kan komen en zo niet dan ben ik genoodzaakt om verdere stappen te ondernemen. p.s ik stuur een cc naar de consumentenbond.
Groet Ineke Faber, Sneek

De oplossing

Zo snel mogelijke levering van genoemd product.

1 reactie

  1. Auteur
    Rebafin
    Datum
    Waardeloos dat een bedrijf niet reageert op mails telefoontjes en nu ook niet op deze klacht via klachtenkompas. Ondertussen wel blijven adverteren met smartphones die niet geleverd worden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rebafin
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Phone House?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen