Klacht Phone House: Sony Experia Z3

Rebafin

Op website van Phonehouse wordt de Sony Xperia Z3 ( geen Doa) aangeboden voor € 339,-. Af te halen in een van de aangesloten en met naam genoemde 14 winkels. Ik heb dit toestel in Heerenveen besteld op uw site en ben daarbij een betalingsverplichting aangegaan volgens uw reserveringssite. Omdat het toestel tot nu toe niet geleverd is, heb ik gebeld met het nummer op de betreffende site. Die stuurden mij door naar het hoofdkantoor. Daarmee gebeld en die adviseerden mij om een mail te sturen naar de klantenservice. Ondanks herhaalde vraag om reactie tot op heden geen enkele reactie ontvangen. Ik wil graag van u binnen 14 dagen een reactie over de manier waarop ik aan het toestel kan komen en zo niet dan ben ik genoodzaakt om verdere stappen te ondernemen. p.s ik stuur een cc naar de consumentenbond.
Groet Ineke Faber, Sneek

Zo snel mogelijke levering van genoemd product.

Rebafin
    Waardeloos dat een bedrijf niet reageert op mails telefoontjes en nu ook niet op deze klacht via klachtenkompas. Ondertussen wel blijven adverteren met smartphones die niet geleverd worden.

Rebafin

Ook een klacht indienen over Phone House?