Klacht Phone House: Telefoon na 3 weken nog niet terug van reparatie

Gerrit

Vrijdag 30 maart me telefoon ingeleverd bij jullie filiaal in Barneveld ter reparatie. Maar tot op heden is me telefoon nog niet gereed voor afhalen.
Vorige week vrijdag gebeld of me telefoon inmiddels al binnen was maar toen werd me gezegd dat deze begin deze week wel gemaakt en klaar voor afhalen moet zijn. Helaas niks gehoord en vandaag maar weer gebeld omdat ik zag dat me telefoon eergister verstuurd is door Dynafix. Helaas is er vandaag nog niks binnengekomen en ze verwachten en pas maandag. Dus ik moet nu bijna 3 weken wachten op me mobiele telefoon waar ik nog steeds maandelijks voor betaal. (Abbo en Verzekering) en dat is niet goedkoop... ik betaal nu in feite voor me telefoon terwijl ik deze geen eens tot me beschikking heb. Ik betaal er maandelijks dik voor dus ik verwacht eerlijk gezegd wel goede service. Nu moet ik al 20 km heen en weer 20 km terug om me telefoon überhaupt in te kunnen leveren dit omdat jullie hier weg zijn gegaan, en dan komt dit er ook nog bij.

Ik hoop in iedergeval dat ik me telefoon goed terug krijg van reparatie. En ik hoop ook nog wat ter compensatie te krijgen, maar dat is aan Phone House.

Ook een klacht indienen over Phone House?

2. Stuur een juridische brief