Klacht Phone House: Telefoon werkt niet

R.

Ik heb in juli 2015 een prepaid telefoon gekocht en deze werkte niet. Hij zei iedere keer dat er geen simcard in zat. Vervolgens ben ik met het toestel teruggegaan en het probleem werd verholpen door een papiertje tussen de simcard te zetten. Helaas werd het probleem niet verholpen en moest ik voor de tweede keer terug naar de winkel en dus werd deze opgestuurd. Dit duurde 3 weken zonder vervangende telefoon. We moeten iedere keer hier een half uur voor rijden en ook parkeerkosten betalen. Tevens kunnen we geen gebruik maken van de simcard en ben ik dus regelmatig niet bereikbaar. Ik moet dan iedere keer simcard er uithalen en weer indoen. Het gevolg is dat ik nu voor niets betaal aan mijn abonnement en dus kost dit geintje veel geld en frustratie. Vandaag dus voor de derde keer naar de winkel en met de verwachting dat de klacht nu wel serieus opgelost zal gaan worden en dat ik een nieuwe telefoon zou krijgen. Helaas was er niet met de medewerker te spreken. Hij had weinig begrip

Ik wil gewoon bereikbaar zijn en een goed werkend apparaat hebben waar ik te allen tijde bereikbaar ben zonder problemen. Tevens wil ik gecompenseerd worden voor alle benzinekosten, parkeerkosten en abonnementkosten.

Ook een klacht indienen over Phone House?