Opgelost door Phone House: Toestel voldoet niet aan de eisen die ik kenbaar heb gemaakt aan hun.

# 20699
Kim de Rooij

In oktober 2011 ben ik naar de phonehouse in boxmeer gegaan om een abonnement af te sluiten met toestel. Ik vroeg specifiek om een toestel waar ik mee kon appen. Dat was mijn belangrijkste eis. Men gaf me de keuzen tussen een BB en een Nokia C3-00. Ik koos voor de Nokia. De verkoper gaf me op een papiertje hoe ik whatsapp op het toestel kon krijgen. Na dit vruchteloos geprobeerd te hebben ging ik terug naar de winkel. Wederom een papiertje mee hoe ik het ook kon proberen.Dit lukte niet. Wederom terug naar de winkel en weer allelei tips die ik thuis moest proberen. Dit lukte ook niet dus ben ik met het toestel naar een andere telecomwinkel gegaan om te vragen of zij wisten hoe ik het erop kon krijgen. Zij zeiden dat dat niet mogelijk was bij dit toestel, zij hebben het ook meerdere malen geprobeerd. Ik heb diverse mails naar de phonehouse site gestuurd en ik steeds werd ik van het kastje naar de muur gestuurd. Nu zit ik vast aan een toestel waar ik niet mee kan waar ik om gevraagd heb.

Ik zou graag een ander toestel aangeboden krijgen of eerdere beeindiging van mijn abonnement zodat ik bij een andere winkel een goed toestel met abonnement af kan sluiten. Ik heb nu een geleend toestel maar dat werkt ook niet naar behoren. Ik heb een abonnement tot oktober 2013 en een toestel waar ik niet mee kan waar ik specifiek om gevraagd heb. Men luistert niet naar mijn klacht en stuurt je van het kastje naar de muur maar komt niet met een oplossing. Ja een kadobon van 50 euro die ik dan in hun winkel moet spenderen. Maar hier heb ik niets aan. Ik heb een vrij duur abonnement afgesloten en wil een fatsoenlijk toestel wat doet waar ik om gevraagd heb.

Phone House
    Je kunt hier een nieuwe reactie schrijven...
    Kim de Rooij
    Ik zie op de site van klachtencompas geen reactie van de Phonehouse dus ik kan ook niet reageren. Blijkbaar hebben zij niets met mijn klacht gedaan. Ik verwacht nog steeds een goede oplossing.
    Phone House
    Geachte mevrouw De Rooij,Op dit moment kunnen wij uw nog niet achterhalen in onze database. Zou het kunnen zijn dat u ten tijde van de aankoop op een ander adres stond ingeschreven? In dat geval hoor ik dat graag en probeer ik uw klacht door te sturen aan Nokia.Met vriendelijke groet, Phone House webcare,Martijn
    Kim de Rooij
    Ik zou toch echt de database moeten staan, heb jullie al meerdere keren aan de telefoon gehad. En nee, ik stond niet op een ander adres ingeschreven. Klacht hoef je ook niet door te sturen naar Nokia, is al gebeurd. Het probleem ligt bij jullie. Jullie verkopen mij een toestel wat niet doet waar ik om vraag. De tips die Nokia mij gegeven heeft zijn al meerdere malen door verschillende mensen uitgeprobeerd.Volgens jullie eigen woorden) kun je op sommige toestelen van de C3-00 dat soms niet dowloa
    Phone House
    Geachte Mevrouw De Rooij,Inmiddels zijn uw gegevens terecht. Het door u gekochte toestel had in de tijd dat u het heeft aangekocht de mogelijkheid om de whatsapp app te downloaden en te gebruiken. U bent door ons indertijd goed voorgelicht. Wij hebben inderdaad vernomen dat deze app op dit moment niet goed functioneert op uw type toestel. Aangezien dit buiten onze verantwoordelijkheid valt willen wij u toch verzoeken om deze klacht met verder af te handelen. Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd,Met vriendelijke groet.Phone House webcare,Peter.
    Kim de Rooij
    Jullie schuiven het weer af op Nokia. Het probleem ligt aan het toestel dat geen whatsapp aankan. Volgens jullie kon hij het ten tijde van mijn aankoop wel en nu ineens niet meer met het betreffende toestel. Ik heb meerdere malen geprobeerd er whatsapp op te krijgen na adviezen van uw verkoper. Zelfs een ander telecombedrijf heeft allerlei pogingen gedaan om het erop te downloaden.Dit was NIET mogelijk. Dus mijn toestel was niet geschikt om dit te kunnen. Ik wil dat jullie het netjes oplossen.
    Phone House
    Geachte Mevrouw De Rooij,Aangezien wij de situatie vanuit uw kant ook begrijpen willen wij u een waardebon van 100 Euro aanbieden te besteden in onze winkel. Dit is de dagwaarde van het door u aangekochte toestel en geeft u de mogelijkheid om een toestel aan te schaffen dat wel aan uw wensen voldoet.Graag horen wij of u hiermee akkoord gaat.Met vriendelijke groet,Phone House webcare,
    Peter.
    Kim de Rooij
    Hallo Peter,Bedankt voor het voorstel voor een waardebon van 100 euro. Ik kan hiermee een nieuw toestel aanschaffen wat het wel doet. Ik ben erg tevreden met deze oplossing. Hoe word dit nu afgehandeld?Met vriendelijke groet,Kim de Rooij

Kim de Rooij

Ook een klacht indienen over Phone House?