Klacht Phone House: verlengings checker Phonehouse

Niekie

Ik werd overspoelt met mails van the Phonehouse. Ik kon mijn abonnement verlengen. Toch maak even gecheckt en ja hoor ik kon verlengen en kreeg zelfs aanbiedingen voor een nieuwe telefoon. Op internet een toestel met bijpassend abonnement uitgezocht en uiteindelijk besteld. Kreeg bevestiging etc en alles was in orde. Kon hem afhalen in de winkel in Dongen. Zo gezegd zo gedaan en na uur wachten was ik aan de beurt. Oh zei de verkoper: U kunt nog niet verlengen. Het is vandaag 28 november en volgens mij is het over 4 maanden 28 maart. Mijn huidige moment loopt af op 10 maart2016. Dus volgens mij minder dan 4 maanden. Ik heb zelfs de mails laten zien die ik gekregen had maar daar kon hij ook niks aan doen. Ik werd als een klein kind die stout was geweest weggestuurd.
Ben zeer teleurgesteld in deze gang van zaken en het omgaan met klanten

Je klanten met respect behandelen. Geen mails sturen voordat er werkelijk verlengt kan worden ( volgens mij zit ik binnen die 4 maanden) Of de verleng Checker aanpassen

Ook een klacht indienen over Phone House?