Klacht Phone House: verzoek mobiel telefoonabonnement te ontbinden

Vries

Moeder van bijna 80 jaar naar Phonehouse gegaan voor pre paid kaart in haar telefoon. Dat zou niet kunnen en er is haar het goedkoopste abonnement verkocht bij Vodafone van € 15,00. Dit is inclusief MB,s welke zij niet gebruikt en ook niet weet hoe dit precies werkt. zij heeft dus iets gekocht waarvan zij bijna geen gebruik maakt. De volgende dag is ze op ons advies teruggegaan naar de winkel om de koop ongedaan te maken. Maar dat kon niet meer. Ze hebben het bij Vodafone neergelegd maar die gaat tot nu toe niet akkoord met ontbinding. Ik (dochter) heb hier een aantal keren contact over gehad met de desbetreffende Phonehouse winkel maar ik moet er niet op rekenen dat het verzoek wordt goedgekeurd.
Ik vind ook dat het probleem bij Phonehouse ligt en niet bij de provider. Mijn moeder is niet goed voorgelicht en de verkoper heeft niet goed ingeschat wat voor klant mijn moeder is en wat ze van mobiele telefonie gebruikt cq begrijpt.

Ik wil graag dat de koop wordt ontbonden van het mobiele abonnement van mijn moeder.
Desnoods een klein abonnement bij deze provider voor alleen bellen en sms,en.

Ook een klacht indienen over Phone House?