Klacht Phone House: Vochtschade mob. telefoon, terwijl er helemaal geen vochtschade was!!!!!

# 182075
A.

Mob. telefoon 14-10-2015 gekocht bij vestiging G malsen. (Samsung G361F). Vanaf juli 2016 laadde het apparaat niet meer op. Ter. rep. aangeboden en door Phonehouse opgestuurd naar Dynafix. Tel. kon volgens hen niet meer gerepareerd worden wegens vochtschade. We moesten maar een nieuwe kopen!
Foto opgevraagd van deze vochtschade aan de printplaat en ook netjes gekregen.
Toestel terug laten komen van Dynafit. "Toestel elders ter reparatie aangeboden met de mededeling dat er vochtschade in zou zitten. Diezelfde middag al een tel. dat toestel gerepareerd was. Niks geen vochtschade! Niet eens geconstateerd! Het bleek aan de laadconnecter te liggen. Kosten incl. arbeid: € 50,-- . Kwamen er achter dat Dynafit zich vaker verschuilt achter de term "vochtschade" (Zie programma Kassa)!
Was de foto dus wel van ons toestel?Met the Phonehouse zaken gedaan en niets met Dynafit te maken.

Vragen ons af of de gemaakte foto dan ook wel van de telefoon van onze zoon is.
Op het ontvangstformulier staat dat aangemeld is door Phone House een SamG350 en dat ontvangen is door Dynafix een SamG361F.
Wij zouden graag de reparatiekosten van € 50,-- terug hebben.
Is toch veel geld voor een jonge student.

A.
    Tot op heden geen enkele reactie ontvangen van de Phone House op mijn klacht! Totale radiostilte. Ook op het verzoek om terug te bellen wordt niet gereageerd.
    Service reikt volgens mij tot de drempel van de winkel! Kom hier nooit meer, zowel privé als zakelijk zijn ze mijn vertrouwen kwijt en ik zal niet nalaten dit door te spelen naar andere ondernemers, vooral omdat het relatief om een klein bedrag van € 50,-- gaat.