Klacht Phone House: wachten op nieuwe telefoon

Klachtnummer
# 136530
Gebruiker
Aschwin
Datum
0 reacties

Details

De klacht

hallo
ik heb 5 weken geleden mijn note 4 op getuurd ter reparatie, maar kreeg 2 weken daar na een telefoontje van samsung dat mijn telefoon niet gemaakt kon worden en dat ze het aankoop bedrag terug zouden storten naar the Phone house en dat ik een nieuwe telefoon kon ophalen......het geld is 19-10-2015 overgemaakt naar the Phone house maar daar weten ze van niks en mijn ref. nummer was ook niet bekent....
het begint aardig te kribbelen nu bij mij wat ik wil gewoon een nieuwe telefoon en niemand weet wat....
je kan ook niemand bellen want bij the Phone house is er geen nummer van iemand die je duidelijkheid kan geven over de situatie alleen nummers van verkoop....
dus bij deze kan iemand mij helpen of te minste duidelijkheid geven over de situatie

De oplossing

z.s.m. een nieuwe telefoon

0 reacties

Ook een klacht indienen over Phone House?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen