Klacht Phone House: Wrong information

Klachtnummer
# 108991
Gebruiker
Mr.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Yesterday I went to the Phone House located at SPUISTRAAT 69, 2511 BC.
I asked the tenders to make a contract with any one of their providers. They told me that I must have a bank account older than 4 months, what it is not possible for me. Hence, they adviced me to buy a prepaid card, what I did it.
When I left the phone house a friend of mine informed me that KPN provider do not require a 4 months old bank account.
I came back to the phone house and they realised I was right.



De oplossing

Now I have a KPN telephone contract and I wish I could have the money of the prepaid car (54 euro) back.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Phone House?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen