Opgelost door Phone House: Zoekgeraakte Samsung Galaxy S2 telefoon bij Phone House

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 57276
Gebruiker
RonvS
Datum
8 reacties

Details

De klacht

Geachte heer/mevrouw,

Het volgende zal ik kort uitleggen. Eind februari 2014 telefonisch benaderd door Phone House voor nieuw abonnement van 2 jaar met nieuw toestel Galaxy S4. Dit gedeelte is goed gegaan maar het opsturen van mijn oude telefoon Galaxy S2 naar Phone House niet. Ik ben er meer dan 1 maand mee bezig om het toestel boven water te krijgen maar krijg geen antwoord alleen een e-mail dat het naar een andere afdeling is gegaan maar dat hoor ik al 4 weken. Maar het probleem is groter omdat mijn oude toestel een leasetoestel is die terug moet naar Hi. Bij zowel Phone House als bij Hi heb ik kunnen aantonen met bewijsstukken dat het is opgestuurd ben nog zelf naar de winkel van Phone House geweest in Rotterdam maar Hi zegt dat ik het restant van € 106,00 + € 25,00 boete aan hun moet betalen maar daar wil ik niet voor opdraaien. Ik hoop dat u mij wel verder wil helpen want bij Tros Radar werd ik eerst weggedrukt en de 2e keer maar half naar mij geluisterd zonder actie.

De oplossing

Dat Phone House snel met een antwoord moet komen naar Hi en mij waar mij oude toestel is gebleven en verder zou ik het liefst van het contract af willen komen maar ben bang dat het niet gaat lukken anders compensatie voor de narigheid want dit geeft geen goed gevoel bij het nieuwe abonnement

8 reacties

  1. Auteur
    Phone House
    Datum
    Geachte mr. van Straten,Na het lezen van u klacht, willen wij allereerst ons excuses aanbieden voor het ongemak. Graag willen wij op een zoek naar een oplossing, wij zouden u ook willen aanbieden om de € 106,00 + € 25,00 te vergoeden. Ik wil ook dan vragen om een bankrekening nummer + te naam stelling naar webare@phonehouse.nl te sturen.
    Alvast bedankt voor u reactie.
    Met vriendelijk groet, Webare phonehouse
  2. Auteur
    RonvS
    Datum
    Dat The Phone House voor de kosten wil opdraaien vind ik vanzelfsprekend en wordt zeker gewaardeerd alleen moeten ze wel een goed e-mail adres opgeven want tot 2x toe kreeg ik 'webare@phonehouse.nl'retour en ik wil snel van deze klacht af. Had het leuk gevonden dat ik voor een compensatie in aanmerking was gekomen voor de narigheid en de tijd die ik hierin heb gestoken. Dus Phone House kom op met een goed e-mail adres waar ik mijn bankgegevens aan door kan geven.
  3. Auteur
    Phone House
    Datum
    Geachte mr van Straten,Hartelijk bedankt voor uw reactie.
    In uw reactie geeft u aan dat u graag een juist emailadres zou willen ontvangen. Ik heb dit nagekeken en kan u melden dat u het volgende emailadres kunt gebruiken: webcare@phonehouse.nl.Mijn excuses voor het ongemak en zie graag uw gegevens tegemoet.met vriendelijke groetPhone House webcare
  4. Auteur
    RonvS
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,
    Vanavond heb ik opnieuw mijn bankgegevens via jullie e-mail doorgeven en nu maar hopen dat deze zaak die al 3 maanden aan de gang is snel word afgehandeld . Jullie bereikbaarheid is slecht alles via de e-mail waarom niet tussentijds telefonisch? Lange tijd de klant in onzekerheid laten is ook geen goede zaak maar zodra het geld is overgemaakt laat ik hier weten dat The Phone House netjes aan zijn verplichting heeft voldaan.Met vriendelijke groet,Ron van Straten
  5. Auteur
    Phone House
    Datum
    Geachte heer van Straten ,
    Bedankt voor uw reactie. Wij hebben uw e-mail doorgezet naar de juiste afdeling. Zij zullen uw e-mail zo spoedig mogelijk in behandeling nemen.Hopende u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.
    Met de hartelijke service,Phone House webcare
  6. Auteur
    RonvS
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,Daar gaan we weer zulke antwoorden hoor ik al maanden van The Phone House dat het naar de juiste afdeling is gestuurd. Stop daar nu eens mee en meld alleen als je deze langdurige klacht heb opgelost dan kan ik het eindelijk afsluiten! Jullie hebben mijn gegevens maak het in orde en klaar!Met vriendelijke groet,Ron van Straten
  7. Auteur
    Phone House
    Datum
    Geachte heer van Straten,Hartelijk bedankt voor uw reactie.
    In uw reactie geeft u aan dat u het eindelijk wil afsluiten.Ik heb dit nagekeken en kan u melden dat mijn collega's uw vergoeding hebben verwerkt. Er is een bedrag van €131 aan u overgemaakt. Dit bedrag zal binnen 2 weken op uw rekening staan.Mijn excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groetPhone House webcare
  8. Auteur
    RonvS
    Datum
    Na maanden van getouw trek heeft The Phone House eindelijk aan zijn verplichting voldaan dat is op zich netjes alleen vind ik het jammer dat het te lang heeft geduurd dat ik zelf een klacht moest indienen via klachtenkompas om The Phone House op andere gedachten te brengen dat is geen reclame voor het bedrijf en dat moet echt beter.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
RonvS
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Phone House?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen