Klacht Phone store Helmond: Telefoon is meer beschadigd na reparatie dan ervoor

Carlijn

Telefoon voor reparatie naar Phone Store Helmond gebracht. Helaas heb ik mijn telefoon meer beschadigd terug gekregen dan ik hem heb afgegeven. Waarvoor de telefoon gerepareerd werd was wel gemaakt, alleen met het dichtmaken van mijn galaxy s6 was volgens de winkel iets te heet geworden met solderen waardoor een stuk gesmolten was en ik nu aparte vlekken bovenaan de voorkant van mijn telefoon heb. (zie foto) dit was alleen op te lossen met het plaatsen van een nieuw scherm, alleen is dit erg duur. De winkel doet hier niks in want het is mijn eigen verantwoordelijkheid, dus nu zit ik met een beschadigde telefoon... Ik vind dit niet gepast, al helemaal niet omdat de fout volledig bij de winkel ligt, aangezien het echt bij de reparatie is gebeurd. Als klant sta je helaas op dat moment machteloos, want meewerken zat er niet in.

Gewenst is het gratis vervangen van het scherm om de reparatie fout te herstellen. Een gepaste financiële vergoeding is ook mogelijk.

Bijlagen

Wij vinden dat Phone store Helmond hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Phone store Helmond?