Klacht Phonedokter: Geen originele scherm en slecht uitgevoerd reparatie.

# 119787
Mbas

Ipad mini 2 heeft na een val schade opgelopen aan het scherm. Na een tel aan mijn verzekeringsmaatschappij, doorverwezen naar Phonedokter.nl. Afgelopen zaterdag gebeld met Phonedokter, die gaven aan originele schermen van Apple te gebruiken, waarna ik meteen een afspraak heb ingepland.

Na reparatie blijkt het geen originele scherm te zijn en de kwaliteit alles behalve goed te noemen. Wel hebben ze een gepaste oplossing geboden om een nieuwe scherm te plaatsen, maar het feit dat mijn garantie is komen te vervallen, vinden ze normaal.

ik voel me in de maling genomen, en ben met onjuiste informatie voorzien, terwijl ik juist had gebeld van te voren. Dit probleem neergelegd bij de eigenaar (die nam op maakte zichzelf kenbaar als de eigenaar). Maar helaas, die vond mijn klacht raar en mijn eigen probleem omdat op hun site geen vermelding staat dat het origineel is.

Er is totaal geen oplossing geboden!!!

Ipad overkopen, dit lijkt misschien gek,, maar gezien het feit dat ik geen garantie meer heb, zou ik de dagwaarde minus de reparatiekosten wensen.

Wij vinden dat Phonedokter hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Phonedokter?