Klacht Phonedokter: Opgelicht

samia84

Ik had donderdag een afspraak om mijn iPad scherm vervangen ivm gladschade. Ik heb gevraagd om een origineel scherm en ook de prijs hiervoor betaald. Thuis aangekomen merk ik ten eerste dat t niet goed is geplaatst. Maar erger nog ik kreeg gewoon een namaak plastic scherm. 115 euro voor een namaak scherm. Belachelijk daarom noem ik het ook oplichterij. Vervolgens klacht ingediend en contact gehad met een erg onbeleefde manager. Die niet voor reden vatbaar was. Ben tot nu twee keer voor niks geweest. Donderdag omdat ik verkeerd scherm gehad heb en vandaag omdat inderdaad de fout is erkend ze hebben een nep scherm geplaatst maar de originele schermen zijn op. Dus moet volgende week weeeeer gaan. Maar de manager wil alleen 15 euro vergoeden. Dat dekt niet de onkosten, tijd en frustratie die ik hieraan kwijt ben,

Ik eis en wil minimaal 40 euro terugkrijgen, in ieder geval de reparatie kosten aangezien de monteur deze fout gemaakt heeft.

Wij vinden dat Phonedokter hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Phonedokter?