Klacht Phonedokter: Schade door 'reparatie' Phonedokter

Klachtnummer
# 252942
Gebruiker
Ferdihonders
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bezoek en reparatie bij Phonedokter.nl: 20 & 21 januari 2017.

'Stel dat je je auto bij een garage afgeeft omdat je uitlaat
stuk is. Bij de garage krijg je te horen dat dit vaak voorkomt en een
routine klus is. Met een zeker en vertrouwd gevoel ga je naar huis, om
de volgende morgen je herstelde auto weer op te halen. Bij aankomst
is de uitlaat gemaakt en functioneert weer naar behoren, fijn! Echter
liggen je spiegels er af. "Tja", krijg je te horen. "Het is een klus
waar altijd wat risico aan zit. Dit gebeurt ons vrijwel nooit, maar het
risico is aanwezig." Ontdaan en zelfs geschokt kijk je naar je auto,
waar beide spiegels ontbreken en de draadjes half bungelend uit de gaten
hangen. Je bent altijd super zuinig op je auto geweest en had er tot nu
toe geen enkele kras op. Het voelt alsof je van een puntgave Ferrari
naar een oud lelijk eendje bent gedegradeerd. Er wordt je in de
tussentijd nog geen enkel aanbod voor kostenvermindering of een andere
oplossing gedaan. Logischerwijs ga je hier niet mee akkoord, noem je
hier vele argumenten voor en krijg je uiteindelijk op basis van 'begrip'
de reparatie t.w.v. €69,- 'gratis'. Het is helaas niet mogelijk om de
spiegels te repareren want dat zou echt teveel geld kosten. Op dat
moment ga je met een ontevreden gevoel weg, maar met het idee dat je er
alles uit hebt gehaald wat er in zat. Totdat je er thuis met iemand over
spreekt.'

De uitlaat in
dit verhaal ging om de oplaadconnector (dock) van mijn Samsung S6. Zoals
op de website staat, een routineklus: "Het vervangen van de batterij
van de Samsung Galaxy S6 (SM-920F) doen wij dagelijks. Altijd zoals
afgesproken binnen 30 minuten."

De spiegels in dit verhaal
representeren de bovenkant en onderkant van mijn telefoon, welke ontdaan
zijn van het originele scherm en letterlijk kaal zijn. De lijmresten
zijn goed zichtbaar en scheef. De 'terugknop' en de 'app-toets' (ook
zonder het originele scherm) zijn vele malen lelijker geworden in hun
vormgeving en daardoor ook een stuk feller dan normaal. Foto's hiervan
bijgevoegd.

Ondanks vriendelijke en begripvolle behandeling, is deze gang van zaken absurd. Ik sta absoluut open voor een aanbod van Phonedokter.nl om de door hen gedane schade aan de telefoon te repareren.

Jullie hebben mijn gegevens, ik hoop dan ook dat ik snel reactie krijg.

Met vriendelijke groet,

Ferdi Honders

De oplossing

Het scherm herstellen zodat deze in dezelfde staat is zoals ik mijn telefoon in 1e instantie afleverde: feilloos. Gezien ik er altijd erg zuinig op ben geweest.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Phonedokter hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties