Klacht Phonedokter: Zeer onprofessionele/ tegen agressief aan houding eigenaar bij klacht na reparatie telefoonscherm

Marjolein

In de eerste instantie prima geholpen. binnen 30 minuten was alles geregeld en is mijn kapotte scherm vernieuwd! Wanneer ik na 1 dag terug kom omdat mijn door hun vernieuwde iphonescherm een vingerveeg vertoont welke niet weg/ schoon te maken is en er dus op de 1 of andere manier ingetrokken is. Vertoont de eigenaar geen enkele manier van hulpvaardigheid danwel begrip en/of professionaliteit. Hij raad mij enkel een schermfolie aan. Zegt op een bespottelijke intimiderende manier dat ik maar niet moest denken dat dit onder de garantie gemaakt kon worden. Als ik om de fabrieksgegevens vraag van de iphoneschermen zodat ik zelf dan kan uitzoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren, wordt hij ontzettend boos en wijst met zijn wijsvinger in mijn gezicht en eist dat ik de winkel verlaat! Daarbij dreigt hij de politie te bellen. Ik vraag hem waarvoor hij zich zo boos en onprofessioneel opstelt waarop hij nog dichter op mij komt staan en met verhoogde stem eist dat ik zijn winkel verlaat.

Ik verlang van de eigenaar zijn oprechte excuses vanwege zijn onjuiste bejegening naar mij toe.
Ik ben van mening dat dit niet mag en kan gebeuren met een nieuw vervangen telefoonscherm. Ik eis daarom mijn geld terug gaande om 139 euro.

Ik durf mijn telefoon namelijk niet meer te gebruiken in direct zonlicht en kan ik mijn telefoon dus niet meer gebruiken zoals ik zou willen.

Wij vinden dat Phonedokter hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!