Klacht PhoneGigant.nl: "Originele S Pen" maar geen origineel

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 134330
Gebruiker
nedvire
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik was dus mijn S Pen kwijt geraakt. Ik heb op Google gezocht naar "S Pen note 3" en phonegigant was het goedkoopst. Dus heb ik gelijk de witte S Pen besteld. Die is aangekomen, en meteen testen. De tip was ingedrukt, kon je er niet uit halen, knop werkte soms en aantal krassen op de pen.

Meteen retour en een zwarte besteld, omdat ik misschien geen witte op een zwarte kan gebruiken. Die kwam ook aan en krassen op de knop, tip veel dunner dan een normale S Pen en hij werkt door hem boven het scherm te houden, niet als je op het scherm drukt. Knop werkt amper en de tip kan best ver naar binnen geduwt worden.

Dit is niet mijn klacht. Mijn klacht is dat ze zeggen dat het van Samsung zelf komt. Origineel dus. Ondertussen aangepast, maar het beloofde de originele te zijn.

Gewenste oplossing

De originele S Pen krijgen. Dit is wat ik wou en graag wil hebben.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

PhoneGigant.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    nedvire
    Datum
    De S Pen is ondertussen uit elkaar gevallen en werkt niet meer. Jammer, hij begon net een beetje te werken...
  2. Auteur
    nedvire
    Datum
    Geen antwoord, niks gehoord van Phonegigant. Mijn laatste bestelling bij hun.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over PhoneGigant.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen