Opgelost door PhoneGigant.nl: bestelling op het verkeerde adres bezorgt
Details
Klacht
bij dit bedrijf (phonegigant.nl) online een schermpje voor mijn i-phone 4 besteld met een reparatie setje , dit is afgeleverd op het verkeerde adres. nu wacht ik al 3 weken en heb dus 37,85 euro betaald en niks ontvangen. het adres waar het is afgeleverd is hier in de straat , ik ben daar naar toe gelopen het betreft een leegstaand pand, met een expeditie ruimte ernaast , daar naar binnen gelopen en gevraagd of er voor mij een pakketje was bezorgt en dit was niet het geval , een week later nog is naar binnen gelopen en ze hebben alles nagezocht en gevraagd en er is niets bezorgt daar , dus zou je denken dan is het via post.nl weer retour gestuurd naar phonegigant, die zeggen op hun beurt weer dat het niet retour is gestuurd en niks retour hebben ontvangen. post.nl gebeld die kunnen mij niet helpen want het is verstuurd zonder track en trace waardoor ze het niet kunnen achterhalen.Gewenste oplossing
phonegigant.nl komt met de oplossing: koop maar een nieuwe schermpje met reparatie set en dan krijg je 30 procent korting en onderneemt verder geen actie wat betreft de niet afgeleverde bestelling, ik vind dat ze hier voor hun verantwoordelijkheid weglopen de verzender heeft in dit verhaal de verantwoordelijkheid wat betreft de aflevering en die ontlopen ze nu. post.nl heeft geen track en trace nummer en die kunnen het niet achterhalen en waren zeer behulpzaam nu zit ik nog steeds met lege handen , en zou graag mijn bestelling ontvangen, laat phonegigant mij dan mijn bestelling opsturen en zelf met post.nl achterhalen wat er met de 1e zending is gebeurt dat zou naar mijn inzien de meest klantvriendelijke oplossing zijn, nu ben ik zelf aan het uitzoeken wat er is gebeurt wat op zich al belachelijk is.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.