Opgelost door PhoneGigant.nl: bestelling op het verkeerde adres bezorgt

petrick

bij dit bedrijf (phonegigant.nl) online een schermpje voor mijn i-phone 4 besteld met een reparatie setje , dit is afgeleverd op het verkeerde adres. nu wacht ik al 3 weken en heb dus 37,85 euro betaald en niks ontvangen. het adres waar het is afgeleverd is hier in de straat , ik ben daar naar toe gelopen het betreft een leegstaand pand, met een expeditie ruimte ernaast , daar naar binnen gelopen en gevraagd of er voor mij een pakketje was bezorgt en dit was niet het geval , een week later nog is naar binnen gelopen en ze hebben alles nagezocht en gevraagd en er is niets bezorgt daar , dus zou je denken dan is het via post.nl weer retour gestuurd naar phonegigant, die zeggen op hun beurt weer dat het niet retour is gestuurd en niks retour hebben ontvangen. post.nl gebeld die kunnen mij niet helpen want het is verstuurd zonder track en trace waardoor ze het niet kunnen achterhalen.

phonegigant.nl komt met de oplossing: koop maar een nieuwe schermpje met reparatie set en dan krijg je 30 procent korting en onderneemt verder geen actie wat betreft de niet afgeleverde bestelling, ik vind dat ze hier voor hun verantwoordelijkheid weglopen de verzender heeft in dit verhaal de verantwoordelijkheid wat betreft de aflevering en die ontlopen ze nu. post.nl heeft geen track en trace nummer en die kunnen het niet achterhalen en waren zeer behulpzaam nu zit ik nog steeds met lege handen , en zou graag mijn bestelling ontvangen, laat phonegigant mij dan mijn bestelling opsturen en zelf met post.nl achterhalen wat er met de 1e zending is gebeurt dat zou naar mijn inzien de meest klantvriendelijke oplossing zijn, nu ben ik zelf aan het uitzoeken wat er is gebeurt wat op zich al belachelijk is.

PhoneGigant.nl
    Beste Patrick,We begrijpen dat het heel vervelend is dat je betaald hebt voor je bestelling, maar niets ontvangen hebt.
    Heel af en toe gebeurt het wel eens dat een klant een fout maakt bij het invullen van zijn of haar adresgegevens.
    In de meeste gevallen komt het pakketje dan retour naar ons.
    Zodra het pakketje bij ons terug komt, versturen wij de bestelling opnieuw naar het juiste adres.
    In dit geval is het pakketje niet bij ons retour gekomen.
    Waarschijnlijk is het pakketje dus bezorgd bij het leegstaande pand, waar je het helaas niet hebt aangetroffen.Het pakketje is niet te traceren.
    Dat komt omdat we een groot deel van onze bestellingen in brievenbusdoosjes versturen.
    Dat heeft voor ons (en ook voor jou als klant) 2 grote voordelen.
    - Je hoeft niet thuis te blijven om het pakketje in ontvangst te nemen.
    - De verzendkosten zijn veel lager dan die voor het verzenden van pakketten met track en trace.
    We bieden klanten wel de mogelijkheid om de verzending met track en trace te laten verzenden, maar dat heeft natuurlijk wel een meerprijs.
    We zien dat je gekozen hebt voor 'standaard verzending'.
    Ongeveer 95% van onze klanten kiezen hiervoor.De belangrijkste reden waarom we je de bestelling niet nogmaals gratis willen opsturen is het volgende:
    Je hebt zelf een fout gemaakt bij het invullen van je adresgegevens. (Dit kan natuurlijk iedereen overkomen).
    Je bent akkoord gegaan met de algemene voorwaarden.
    Hier staat onder andere bij artikel 11:
    -Als plaats van levering geldt het adres dat de consument aan het bedrijf kenbaar heeft gemaakt.
    Wij hebben ons aan deze voorwaarden gehouden.
    Als we je bestelling nu nogmaals gaan versturen, dan maken wij dus dubbele kosten voor een fout waarvoor wij niet verantwoordelijk zijn.
    Ik hoop dat je je dit ook realiseert. Toch vinden we het heel vervelend voor je.
    Wat vind je ervan als we je 50% korting geven op een nieuwe bestelling? Je krijgt het reparatiesetje er dan gratis bij.
    de klacht is opgelost

petrick

Ook een klacht indienen over ?