Klacht PhoneGigant.nl: Iphone 4 s scherm kapot en geen retouractie

CvZ

Ik heb meerdere malen contact gehad over een Ihone 4 scherm,

Bij aankomst thuis was de sensor van het scherm al erg teer en losjes. Ik denk dat dit de sensor is voor het touchscreen.
Ik wilde dit dus retourneren en credit hebben,.
Oplossing Phonegigant; 10 % op een volgende bestelling konden ze geven?
Wat moet ik daar nou mee.

Nogmaals een email gestuurd met het verhaal en ik kon een retourformulier in vullen.
Ze zouden het dan bekijken
Teruggestuurd met apkketpost, Phonegigant heeft gemeld dat ze retour ontvangen, geen reactie, meerdere malen weer naar gevraagd.
Oplossing; 10 % extra korting op een volgende bestelling.
Geld kwijt, artikel ligt bij Phone gigant.
Dus voor iets wat ik nu niet heb, heb ik betaald en kan ik 10 % korting krijgen.

Geld terug of compensatie, maar geen korting,.

PhoneGigant.nl
    Beste meneer van Zon,
    Zoals aangegeven is dit de meest voorkomende klacht bij thuisreparateurs. De kabels zijn heel gevoelig en vereisen uiterste voorzichtigheid. Ze worden dan ook dubbel gecontroleerd voordat ze hier het pand verlaten.
    Dit hebben mijn collega's u ook telefonisch en per mail uitgelegd.
    Zoals aangegeven hebben wij uw retour inderdaad ontvangen maar kunnen we u niet het aankoopbedrag vergoeden. Wel mogen wij u 10% korting aanbieden op een volgende aankoop. Mocht u het scherm terug willen dan kan u dat aangeven en zullen wij het uiteraard wederom naar u opsturen.
    Nessah
    www.phonegigant.nl
    CvZ
    Tja..

Dit is precies hetzelfde als ik eerder heb gehoord, maar voor mij totaal niet voldoende.
    Ik vind een korting van 10 % beetje makkelijk. Hier kan ik niets mee. Ik als klant kan aand e buitenkant van het prodcut niet zien of het dubbel gecheckt is.
    Minimaal de helft van het bedrag retour is schappelijk voor beiden kanten en dan hoef ik het product niet terug.
    Mvg
    Colin van Zon

Ook een klacht indienen over ?