Klacht PhoneGigant.nl: Pure misleiding op site PHONEGIGANT

javico

Heb bij Phonegigant een batterij besteld voor een Galaxy S2 van Samsung van 1800mAh. A+ kwaliteit
Is op voorraad volgens de site.
Krijg echter geleverd een batterij made in China van1650 mAh met een keurmerk uit 2015.
Phonegigant een mail naar de klantenservice: "u heeft helemaal gelijk en ik zal het aan mijn collega's doorgeven" kreeg ik als antwoord. Ik terug gemailed of de juiste batterij te leveren was: Antwoord van Jolanda van Phonegigant vind ik zwaar teleurstellend n.l.: "het wisselt nog wel eens welke mAh binnen komen, op dit moment kunnen wij geen batterij leveren van deze capaciteit" Om woest te worden was volgens site op voorraad en nu een dag later nog steeds. Zelfs 2 types. PURE MISLEIDING

Wil de bestelde batterij geleverd krijgen, tot die tijd gebruik ik de geleverde,
Of de helft van mijn geld terug ( zijnde 5,50 euro) wegens bovenstaande wanprestatie!

javico
    Nu meer als een week later gaat de MISLEIDING nog steeds door.
    Op de site kan ik nog steeds de zwaardere batterij bestellen die op voorraad is maar NOOIT geleverd is. Sterker nog volgens Jolanda van de klantenservice was die helemaal niet op voorraad!
    javico
    Gisteravond laat een reactie van Phonegigant. Zij vinden dat er niet misleid wordt als er een slechtere kwaliteit verstuurd wordt dan besteld. Nu een maand later gaat de MISLEIDING nog steeds door want bewuste batterij is nog steeds op voorraad, maar als je hem besteld krijg je een verouderd type van mindere kwaliteit uit 2015. Site aanpassen is ondoenlijk volgens de klanten service.

javico

Ook een klacht indienen over ?