Klacht PhoneGigant.nl: Waterproof case iphone van Phongegigant, blijkt niet waterdicht te zijn.

Marrit-1984

De waterproofcase die ik om mijn iphone heb gedaan, lekt water binnenin het hoesje. Ik ben in het zwembad geweest met mijn iphone en het hoesje erom heen, heb de instructies op de verpakking opgevolgd. Verder is het hoesje nergens beschadigd en het is de eerste keer dat ik hem gebruik. Op de verpakking staat dat het 100 % waterproof is en tot 8 meter gegarandeerd. Nu zegt phonegigant ''dat ik misschien het hoesje er niet goed omheen zou hebben gedaan" of er niet goed mee omgegaan zou zijn. Ik heb gezegd dat ik kan bewijzen dat het hoesje niet goed is, door het in een bak water te leggen en te kijken of het dan ook water zou doorlaten, dit is zo heb dit getest. Maar ze blijven zeggen niet verantwoordelijk te zijn voor gevolgschade, ze willen wel het hoesje vergoeden maar niet mijn kapotte iphone. Marrit uit LEEUWARDEN

de reparatie kosten voor het maken van mijn iphone vergoed krijgen door de Phonegigant En indien hij niet meer te repareren valt een nieuw soort gelijke telefoon te krijgen.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over ?