Klacht Phonemarket.nl: AANKOOP DUUR DEFECT APPAAT, BEDRIJF GEEFT GEEN ENKEL GEHOOR, GEEN TERUGBETALING NA BIJNA 3 WEKEN!

L.M. Bouma

BEDRIJF STUURT DEFECT DUUR IOS APPARAAT AD € 324,-GEEN RETOURPROCEDURE
ALLE KOSTEN VOOR REKENING KLANT MBT AANGETEKENDE ZENDING TERUG
GEEN REACTIE OP AAANGETEKENDE ZENDING ONDANKS TEGENDEEL OP EIGEN SITE.
SUPERBOTTE AFHANDELING
GEEN GELD TERUG AD € 324,-
BEDRIJF PROBEERT NOG EXTRA VERZENDKOSTEN TE INCASSEREN:
Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw bericht.
Wij zien dat er helemaal niks mankeert met uw ipad?
Het is nu up-to-date en mankeert helemaal niks mee.
Graag ontvangen wij met spoed een bedrag van 8.70 euro op onze bankrekening.
Pas dan zullen wij overgaan op verzending van uw tablet.

Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

BEDRIJF HOUDT ZICH NIET ALG SCHRIFTELIJKE EIGEN VOORWAARDEN
GAAT NERGENS MEER OP IN IN DE HOOP DAT DE KLANT HET TOCH UITEINDELIJK OPGEEFT
BEDRIJF WORDT BOOS EN VERNEDERT MENSEN ALS JE UBERHAUPT EEN BEOORDELING DURFT TE GEVEN ZIE ONDER

HET IS SLIM OM ALS ANTWOORD TE GEVEN NA 16 DAGEN DAT JE HET ZO ERG VINDT DAT ANDEREN ROTTIGHEID OVER EEN BEDRIJF PLAATSEN EN DAT DAT TEGENWOORDIG ZO MAKKELIJK IS OM EEN BEDRIJF DAARVAN DE SCHULD TE GEVEN.

DAT IS OOK ECHT HET TOPPUNT VAN DE GEMENE OPPORTUNITEIT VAN PHONEMARKET.
EN WETEN JULLIE ALS OPLICHTERSBEDRIJF MET DE NAAM PHONEMARKET WAT ECHT MAKKELIJK MAAR OOK ECHT GEBEURT EN GEBEURD IS? MENSEN BEDUVELEN DIE HONDERDEN EURO'S UITGEVEN VOOR EEN DUUR APPARAAT WAAR ZE NAAR UITGEKEKEN HADDEN EN DAN ALLES OOK NOG EENS TIJDENS KERST!!

DAARNA DENKEN JULLIE JE NARE CRIMINELE IMAGO OP TE POETSEN DOOR FLINK VEEL GUNSTIGE TE INDEXEREN TERMEN ER TEGEN AAN TE GOOIEN.

ZOALS GEZEGD, IK ACCEPTEER NIET DAT IK VOOR HONDERDEN EURO'S DOOR EEN MALAFIDE BEDRIJF OPGELICHT WORDT WAT HOOPT ZO DE DANS TE ONTSPRINGEN!!!
ZOALS EERDER AANGEGEVEN. STORTEN JULLIE NIET? GA IK DOOR MET ALLE MOGELIJKE OPTIES OM DAT GELD DAAR TE KRIJGEN WAAR HET RECHTMATIG HOORT. OP DE REKENING VAN EEN EERLIJKE KOPER DIE EEN KOOK KEURIG ONTBINDT!!!!

GELD TERUG NAAR BIJNA 3 WEKEN ZONDER REACTIE EEN SCHOFTERIGE BEHANDELING!!!!

Phonemarket.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Phonemarket.nl?