Klacht Phonemarket.nl: Kosten en reparatietijd ten gevolge van defect geleverd product

# 196612
Jos

De telefoon die ik via Phonemarket kocht bleek ruis op de koptelefoon en de luidspreker te hebben. Ik heb dit binnen 2 werkdagen na levering gemeld, maar Phonemarket gaf aan dat de telefoon gewoon voor reparatie naar bij Dr Mobile gestuurd moest worden. Ben de telefoon meer dan 2 weken kwijt geweest en heb verzendkosten voor de reparatie moeten betalen. Voor directe vervanging moet een mankement binnen 24 uur na ontvangst gemeld worden. Geen al te beste service, en volgens mij moet een winkelier ervoor zorgen dat een goed werkend product geleverd wordt, zonder extra kosten.

Compensatie van de verzendkosten naar Dr. Mobile. Daarnaast zouden ze eens moeten kijken of de service verbeterd kan worden, want een nieuw product dat je meteen meer dan 10 werkdagen kwijt bent is niet echt reclame voor je webshop.

Jos
    Geen enkele reactie ontvangen van Phonemarket.

Ook een klacht indienen over Phonemarket.nl?