Klacht Phonemarket.nl: Samsung telefoon werkt niet in het buitenland met een lokale SIM kaart.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 338761
Gebruiker
F. de Vries
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bij phonemarket aangeschafte Samsung telefoon werkt niet in het buitenland met een lokale SIM kaart. Heb instructies van phonemarket opgevolgd door de telefoon in Nederland met een Nederlandse SIM kaart op te starten en minimaal 10 minuten te bellen.
Echter nu in het buitenland doet ie het niet. Contact opgenomen met phonemarket en het antwoord is min of meer dat het hun probleem niet is en dat ik maar contact moet opnemen met Samsung Australi√ę. Oftewel, zoek het zelf maar uit.

De oplossing

Ik wil graag dat ze met een oplossing komen zodat ik de telefoon alsnog in het buitenland kan gebruiken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Phonemarket.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    F. de Vries
    Datum
    Geen reactie van phonemarket.nl.
    Typisch, alleen verkopen maar geen service verlenen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
F. de Vries
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Phonemarket.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen