Opgelost door Phonemarket.nl: Word onbeschoft behandeld met een probleem van de fout bij de verkoper!

angry Opgelost
smulb

Bij de bestelling van een telefoon kon ik bij het invullen van de gegevens geen BTW nummer invoeren. (in bijlagen beeld van in te vullen gegevens)
Dus na het bestellen heb ik binnen 30min een mail gestuurd op de orderbevestiging om op het factuur btw nummer te vermelden. Na twee dagen ontving ik weer een orderbevestiging, en hierbij heb ik weer een mail gestuurd over het vermelden van btw nummer. En dat ik nog steeds geen antwoord heb gekregen op mijn vraag. Na 4 dagen van de eerste orderbevestiging (2 dagen na tweede bevestiging) krijg ik een email met antwoord dat het niet meer mogelijk is om mijn factuur te wijzigen.
Als ik bel en hierover klaag word ik na een gesprek onbeschoft genoemd, dat ik niet beter dan zij en dat zij bij het bedrijf werkt en ik dus niet. Daarna word ik opgehangen!

Factuur met btw nummer.
Excuus correcte behandeling.

smulb
    Vandaag heb ik een email van Phonemarket.nl gekregen.
    Met de volgende reactie:
    ==================================================================
    Geachte klant,

Omdat u nogal last bent, zullen wij kijken of we een nieuwe factuur aan kunnen maken, die wij direct weer crediteren.

Voor de duidelijkheid!

Zodra u een bestelling plaatst staat de factuur al vast, ongeacht u later betaald.

U dient bij de invulvelden direct uw BTW nummer te vermelden, omdat wij dit NIET MEER kunnen aanpassen.

Wij verwachten dan ook dat het bij deze opgelost is en u de klacht bij klachtencompas intrekt, alvorens wij u verder helpen.

Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

==================================================================

ONBESCHOFT!!!!
    en voor de duidelijkheid! zoals in screenshot boven kan ik NERGENS BTW nummer invoeren! en ook lig het fout aan mij omdat ik het niet kan vinden. Horen een verkoper tenminste eerst na te kijken als de koper een vraag stelt voordat je alles verwerkt en zeggen dat niet meer mogelijk is.
    Zoals ik telefonisch had gezegd als ik het geweten had dan had ik de bestelling ook eerst kunnen annuleren en dan opnieuw bestellen.
    Maar nee de fout word alleen maar door geschoven naar de koper!

smulb
Er is nieuwe factuur opgemaakt met al weer een onbeschofte reactie!

Ook een klacht indienen over Phonemarket.nl?