Opgelost door Phoneshop.nl: ' We zijn ook maar tussenpersoon, dat moet u begrijpen'.

Ericbesselink

Op 29-6-2015 kocht ik bij Phoneshop een NOKIA Lumia 925. Begin november kreeg ik allerlei rare kleuren in beeld en was het apparaat niet te gebruiken. Ik stuurde het ter reparatie op 16-11 naar Phoneshop. Uit het zogenaamde RMA-overzicht kan ik aflezen dat het apparaat op 17-11 doorgestuurd is naar de reparatieafdeling van Nokia. Daarna is er niets gebeurd. Drie telefoontjes en een klachtenmail hebben nog steeds niet geleid tot enige duidelijkheid. Phoneshop stelt zich op het standpunt dat zij ' tussenpersoon zijn' en dat zij er ook niets aan kunnen doen dat Nokia niets van zich laat horen. ' Zij vermoeden dat in verband met kerst/nieuwjaarsdagen het reparatiecentrum niet op volle toeren draait. Ze reageren niet op mijn voorstel om mijn aankoopbedrag terug te storten of om een nieuw toestel te leveren. Ze geven nu aan, dat ze in de eerste week van januari contact zullen opnemen met Nokia. Ik zit dan 2 maanden zonder toestel.

zoals ik in mijn klacht op 21-12 aangaf: mijn aankoopbedrag retour of levering van een nieuw toestel.

Wij vinden dat Phoneshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ericbesselink
    Na steeds zelf initiatief te nemen, blijkt op 8 januari dat de telefoon zoek is geraakt bij de raparatiedienst van Microsoft. Phoneshop stort het aankoopbedrag terug. Correct, maar het is mij een raadsel waarom dit zo lang geduurd heeft en waarom je er steeds zelf achteraan moet.

Ook een klacht indienen over Phoneshop.nl?