Klacht Phoneshop.nl: Blackberry q10 defect bij aanschaf, defect binnen de 14 dgn aankoop gemeld.

Cher22

Gekochte bb q10 blijkt al gebruikt te zijn. Ik kreeg het 29 dec 2016 binnen. Netjes laten liggen totdat ik mijn cover en screenprotector had. 7 jan nieuwe sim geplaatst en 11 jan de frontcamera werkt niet . Alleen een testbeeld. Defect gemeld bij Phoneshop. Zij gaven per mail aan dat het toestel naar blackberry gestuurd zou worden. Nu hebben zij zelf het toestel geopend en blijkt ineens vochtschade te zijn op het moederbord, een siroop limonade substantie. Ik kon betalen voor de reparatie, terwijl ik dit niet heb veroorzaakt. Zijj geven aan een boardswipe te kunnen doen voor 80 euro! Dus ik mag er voor betalen ook. Zij beroepen zich op het feit dat de doos vanaf de fabriek tot aan mijn deur verzegeld is geweest. Eerlijk gezegd de doorzichtige stickers zaten erop maar dat was alles, ik weet niet hoe de verzegeling eruit hoort te zien. Ik wil mijn geld terug. Ik ga naar de geschillencommissie/kanton.

Mijn geld terug. Geen vertrouwen in Phoneshop gezien mijn toestel al is gebruikt door een ander want hoe verklaar je de vochtschade.

Wij vinden dat Phoneshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Phoneshop.nl?