Wij vinden dat Phoneshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Phoneshop.nl: mobile telefoon na herhaaldelijk repareren nog steeds dezelfde klachten
Details
Klacht
Heb een Microsoft Lumia 950 dual sim gekocht binnen 3 maanden defect opgestuurd, klacht bleek niet verholpen weer opgestuurd klacht weer niet verholpen Nu zou het voor de derde keer opgestuurd moeten worden met nu al de zekerheid dat het niet verholpen wordt. Klacht komt immers soms pas na dagen (zolang gaan ze echt niet testen)Nu wil ik de koop ontbinden omdat het toestel steeds niet goed gerepareerd wordt
Verkoper zei eerst dat het niet meer terug gestuurd zou worden maar nu willen ze weer opsturen ter reparatie . Ik wil gewoon de koop ontbinden maar verkoper verschuild zich achter Microsoft de verkoper is toch mijn aanspreek punt hij geeft twee jaar garantie en niet Microsoft Ook wil ik geen nieuw toestel ik wil een ander toestel wat wel werkt
Hoe vaak moet je iets ter reparatie aanbieden met dezelfde klacht
Kan de verkoper zich verschuilen achter hoe hij de garantie van zijn leverancier krijgt
Moet ik genoegen nemen met een omruiling of kan ik de koop ontbinden
Gewenste oplossing
Onbinding van de koop en creditering aankoopbedragBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.