Klacht Phoneshop.nl: Ondeugdelijk product en slecht ingelicht

Klachtnummer
# 28812
Gebruiker
Laura-1608
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 30 mei 2013 heb ik mijn nieuwe telefoon binnen gekregen, de Samsung Galaxy S3. Al vanaf dag één heb ik geen/slecht internet en bereik. Phoneshop schoof de schuld direct af op Samsung en er werd gezegd dat ze er daar niks aan konden doen. Na tientallen telefoontjes gepleegd te hebben, kon ik het product opsturen voor reparatie. De klachten zijn echter niet verholpen. Ik hoorde later pas van betrouwbare bronnen dat, als ik het toestel als DOA (Defect On Arrivel) had opgegeven, ik dan meteen een nieuwe had ontvangen. Als onwetende consument word je hier niet over ingelicht door Phoneshop. Ik ben inmiddels al weken zeer slecht bereikbaar en vind de situatie ontzettend vervelend. Dit omdat je bij de aankoop een goed werkend toestel verwacht en ik wettelijk recht heb op een deugdelijk product, zelfs nog na de garantieperiode.

Gewenste oplossing

Ik heb een aangetekende brief geschreven en hoop dat Phoneshop het probleem dit keer goed zal oplossen en mij zo spoedig mogelijk een nieuw toestel toestuurt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Phoneshop.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Phoneshop.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen