Wij vinden dat Phonespot.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Phonespot.nl: 2 maanden wachten op mijn geld
Details
De klacht
Nu bijna 2 maanden geleden een telefoon besteld bij phonespot.nl.Deze al snel geannuleerd omdat bleek dat ze geen nieuwe telefoons verkopen, maar gerefurbishde en hier slechts 2 maanden garantie op geven.
Kon dat pas met veel moeite overigens ergens op de website vinden.
Ook bleek dat ze de spullen vanuit Singapore versturen waarbij de klant nog de BTW en douanekosten moet betalen?
Toen ik een mail stuurde werd er gezegd dat ik hem niet kon annuleren, omdat deze in het bestelproces zat en ik de levering af moest wachten.
Deze kwam pas 3 weken later en ik heb het pakketje geweigerd en retour gestuurd.
Na ruim 3 weken zeggen ze het niet te weten of hun leverancier het heeft ontvangen.
Ik heb geen product ontvangen en zit nu al 2 maanden op mijn geld te wachten.
Graag een snelle en correcte afhandeling
De oplossing
Geld retourBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.