Klacht Phonespot.nl: Bestelling niet te annuleren, geen antwoord op hoe retour te zenden

elianne

Op 21 juli 2014 heb ik een bestelling geplaatst voor een iPhone 5s. Vlak daarna kwam ik erachter dat de telefoon uit Singapore geïmporteerd zou worden. Ik heb daarom direct contact opgenomen (via mail, de enige mogelijkheid bij Phonespot.nl) om de bestelling te annuleren. Ik kreeg toen als reactie dat de bestelling annuleren niet mogelijk was, maar dat ik na ontvangst contact moest opnemen om instructies op te vragen om de bestelling retour te sturen. Phonespot wilde deze instructies niet alvast geven. Inmiddels heb ik ruim na de levertijd (volgens de website 5-15 dagen, pakket ontvangen op 21 augustus) de telefoon ontvangen en contact opgenomen om instructies voor retourzending te krijgen. Tot op heden zijn mijn herhaaldelijke mails nog niet beantwoord.

Graag ontvang ik instructies hoe ik het pakket retour kan zenden en op welke termijn ik mijn geld terug kan verwachten.

Wij vinden dat Phonespot.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!