Klacht Phonespot.nl: Originele Samsung S4 is helemaal niet zo origineel!

Hammer

In juni vorig jaar heb ik voor mijn dochter een Samsung S4 I9505 gekocht op PhoneSpot.nl. Het bedrag van €361,95 is op 25 juni afgeschreven. Vorige week, 7 augustus 2015, viel de telefoon op de grond. Scherm stuk! Phonehouse stuurde het voor me op. Het apparaat kwam retour met de opmerking van Samsung: “Er zitten niet-originele onderdelen in deze telefoon, waardoor de garantie is vervallen.” Volgens Samsung zijn de volgende onderdelen niet origineel: het kapotte display, het beschermkapje van de printplaat, de connector van het display en het IMEI-stickertje! Het toestel kan wel gerepareerd worden volgens Phonehouse, maar dat kost me wel 150 euro. Een mens kan natuurlijk gewoon een keer domweg pech hebben wanneer een toestel valt en je geen garantie meer hebt na een jaar, maar door de niet-originele onderdelen had ik al vanaf het begin geen garantie, terwijl het toestel mij wel voor nieuw en origineel is verkocht. Dit is wel heel wrang en riekt wat mij betreft zelfs naar bedrog!

Zoals het geheel op mij overkomt als bedrog, ga ik bij voorkeur voor teruggave van het aankoopbedrag, maar als die 150 euro van de reparatie vergoed wordt, dan laat ik het erbij zitten. Wil PhoneSpot niet, dan ga ik alle denkbare mediaregisters opentrekken en zal ik tegelijkertijd juridische wegen bewandelen!

Wij vinden dat Phonespot.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!