Klacht Phonespot.nl: Ten onrechte gefactureerde BTW

H.P. van Iterson

Een op 3 februari 2013 bestelde telefoon is op 15 maart 2013 geleverd. Daarbij is BTW in rekening gebracht. In de mail van Phonespot op 12 maart 2013 stellen ze daarbij het volgende:
"Indien u inklaringskosten of BTW moet betalen bij ontvangst, dan vergoeden wij deze volledig voor u."
Ondanks dat wij aan de vereisten hebben voldaan t.a.v. het opsturen van de inklaringsfactuur en vervolgens een zeer uitgebreide mailwisseling (data: 12-3, 7-6, 12-6, 1-7, 2-7, 2-7, 3-7, 24-7, 24-7, 24-7, 24-7, 6-9, 6-9, 25-9, 2-10, 2-10, 2-10, 2-10, 2-10, 2-10, 2-10) heeft Phonespot tot op heden geweigerd de BTW te vergoeden. Phonespot geeft daarvoor als reden dat NLPOST het verkeerd heeft gedaan met de tenaamstelling van de BTW-factuur.
Ik stel mij echter op het punt dat ik een overeenkomst heb met Phonespot en dat NLPOST slechts een door Phonespot ingehuurde transporteur is.

Het terubetalen van de teveel betaalde BTW zoals aangegeven in de mail van 12 maart 2013

Wij vinden dat Phonespot.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!