Klacht Phonespot.nl: Webwinkel wil iPhone niet retour nemen

Klachtnummer
# 29763
Gebruiker
Lont
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op woensdag 19 juni een iPhone besteld.
Deze is geleverd op vrijdag 21 juni.
Op maandag 24 juni geprobeerd deze in gebruik te nemen. Dit lukte niet omdat er een sim-lock op leek te zitten. Gemaild, zelfde dag een antwoord, maar zonder werkende oplossing. Opnieuw gemaild.
Op woensdag 26 juni einde van de dag opnieuw een antwoord, nog steeds niet met de juiste oplossing: namelijk, stuur maar ter reparatie. Geantwoord dat ik deze dan retour wil zenden om mijn geld terug te krijgen.
Na het ontvangen van het retour adres, de iPhone op vrijdag 28 juni deze verzonden.
Op woensdag 4 juli antwoord gekregen dat ze niets mis met het toestel hebben kunnen vinden en dat zij hem dus weer naar ons toe willen sturen. Ondertussen een ander toestel gekocht en te weten gekomen dat ik 0000 had moeten intoetsen bij de sim-lock.
Na diverse mails heen en weer ziet het er naar uit dat het bedrijf de iPhone niet retour wil nemen omdat deze gebruikt is.

De oplossing

Graag geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Phonespot.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties