Klacht Phonetube.nl: Ongewilde abonnement

Klachtnummer
# 20336
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb zonder het gemerkt te hebben erin toegestemd dat de website wekelijks 5 euro van mijn rekening kan halen voor online diensten. Ik heb op allerlij manier geprobeerd dit te stoppen, maar ze geven geen mogelijkheid om deze wekelijkse kosten te stoppen. Ik heb mijn provider gebeld, ik heb op payinfo.nl gekeken en alle mogelijke websites, ik heb alle stappen gevolgd, maar de website haalt nog steeds geld van mijn rekeneing af. Help mij a.u.b. met een oplossing.

De oplossing

Het liefst wil ik mijn geld terug die ik kwijt ben aan de website en voorkomen dat ik verdere kosten moet betalen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Phonetube.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Phonetube.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen