Klacht Piaffe ruitersport: bestelling niet geleverd

Klachtnummer
# 9835
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Half mei heb ik bestelling geplaatst bij Piaffe Ruitersport en deze ook direct betaalt. Een deel daarvan is snel daarna geleverd. Onderaan de factuur hadden ze geschreven dat de ontbrekende artikelen zsm nageleverd zouden worden.
Na zes weken ben ik maar eens gaan bellen waar mijn ontbrekende bestelling bleef. Ik heb tijdens dat gesprek aangegeven dat ik het onacceptabel vond ze al die tijd niet de moeite hebben genomen om mij te informeren over de status van mijn bestelling.
Er is me toen aangegeven dat een deel van de bestelling zo snel mogelijk geleverd zou worden, maar dat er nog één artikel niet voorradig was maar die zou een week later komen. Inmiddels zijn we weer een aantal weken verder en het ontbrekende artikel is nog steeds niet geleverd. Ondanks de beloftes aan de telefoon is er door Piaffe Ruitersport wederom niet de moeite genomen om mij op de hoogte te stellen van het feit dat het artikel nog steeds niet geleverd kan worden.

De oplossing

Ik wil mijn geld terug hebben en een reactie van het bedrijf ontvangen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Piaffe ruitersport hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Piaffe ruitersport?