Opgelost door Piaffe ruitersport: geld nog steeds niet terug ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 38855
Gebruiker
Sandra
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 2 aug. 2013 een singel (Kiefer Comfort) besteld te waarden van E. 78,24. Na een x-aantal keren te hebben gemaild wanneer de levering zou plaats vinden heb ik op 22 sept. 2013 Piaff ruitersport te kennen gegeven dat ik de bestelling wilde annuleren en mijn geld terug gestort wilde zien. Dit alles na dat ik een mail heb ontvangen dat er geen inzicht was wanneer deze singel geleverd zou worden. Op 23 sept. 2013 heb ik een mail terug gekregen van Piaff ruitersport dat ze dit hebben door gegeven aan hun administratie waar dit alles in behandeling is en dat het geld spoedig overgemaakt zal worden. Op 28 okt.2013 nog steeds geen geld terug gestort gezien op mijn rekening. En dus een mail gestuurd naar Piaff ruitersport met daar in dat ze volgens de wet binnen 30 dagen na annulering het geld horen terug te storten etc. Kortom tot op heden geen terugstorting gezien, maar wel in totaal al bijna 4 maanden bezig met dit bedrijf. Graag zie ik dit dan ook snel opgelost.

De oplossing

Graag het bedrag á E. 78,24 terug storten om mijn rekening

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Piaffe ruitersport hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Sandra
    Datum
    Helaas was dit bedrijf niet hier bij aangesloten, mede daardoor konden zij mij niet echt helpen. jammer!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sandra
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Piaffe ruitersport?