Klacht Picanova.nl: Groupon wordt niet gehaccepteerd

foto probleem picanova

Van dit bedrijf via Groupon.nl een groupon gekregen als kado. Deze is in te wisselen voor een panorma canvas van 160x40cm. Helaas werd er niet vermeld welke eisen er aan de foto werden gesteld voordat de groupon werd aangeschaft. Nu bleek de resolutie van gewenste foto niet groter te kunnen worden afgedrukt dan 120x40 cm. Jammer maar helaas, dacht ik. Dan neem ik genoegen met de kleinere maat. Jammer was hadden ze voor mij dan ook een goedkopere groupon kunnen kopen. We waren bereidt dit verlies te nemen. Helaas accepteert picanova de groupon niet omdat het gewenste product niet overeen komt met de maat van de aangeschafte groupon. Ondanks dat de waarde van de groupon hoger is dan de prijs van de kleinere panorama afdruk! Zowel groupon.nl alsook picanova wensen niet mee te werken aan enige oplossing en verwijzen naar elkaar voor een oplossing. Uiteindelijk kan de bon nu als waardeloos worden beschouwd.

Gewoon de kleinere maat van 120x40 cm kunnen bestellen. Een waardebon voor een ander product met het resterende bedrag zou wel zo netjes zijn, daar er door al het getouwtrek en over en weer mailen met groupon en picanova, er inmiddels erg veel tijd in is gaan zitten en er geen bevredigende oplossing is gekomen. Steker nog, hierdoor is de waardebon verlopen!!!

Wij vinden dat Picanova.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Picanova.nl?